انتخاب ۳۵ سرباز نمونه در ششمین جشنواره جوان سرباز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::دبیر اجرایی جشنواره جوان سرباز با اشاره به این‌که شعار جشنواره امسال "سرباز، عزت دین، اقتدار و امنیت کشور" است، گفت: ۳۵سرباز در سطح نیروهای مسلح تجلیل خواهند شد.
 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس  ، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی کل ارتش در خصوص جشنواره جوان سرباز گفت: جشنواره‌ی جوان سرباز هر سال در آستانه‌ی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز سرباز برگزار و ارزش و منزلت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معلوم و ارج‌گذاری می‌شود.
 
معاون اجرایی ارتش و دبیر اجرایی جشنواره‌ی جوان سرباز با اشاره به این جشنواره که قرار است ۱۹ خرداد برگزار شود، بیان کرد: این آیین به‌نوعی احترام و ارزش‌گذاری به سرباز در درجه‌ی اول و سپس نشان دادن منزلت خدمت سربازی در ایران پس از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرباز چه در زمان هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، و چه در این زمان در تأمین امنیت مرزها عنصر تعیین‌کننده، مورد تکریم و احترام است.
 
امیر محمودی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره‌ی جوان سرباز اعلام کرد: این کار به‌منظور ارتقای روحیه و انگیزه‌ی خدمتی کارکنان جوان وظیفه‌ی سرباز در نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.
 
وی اظهار کرد: "سرباز، دفاع، اقتدار و امنیت ملی"، "سرباز، ایثارگری و فداکاری" و "سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته" از جمله محورهای مهمی است که بر اساس آن‌ها سربازان برتر نیروهای مسلح گزینش می‌شوند.
 
دبیر اجرایی جشنواره‌ی جوان سرباز با بیان این مطلب که شعار جشنواره‌ی امسال "سرباز، عزت دین، اقتدار و امنیت کشور" است، توضیح داد: در کل، ۳۵ سرباز در سطح نیروهای مسلح انتخاب می‌شوند که از این تعداد ۱۲ تن از سوی ارتش، ۲ سرباز از ستاد کل، ۹ نفر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۹ سرباز از نیروی انتظامی و سه نفر از سوی وزارت دفاع برگزیده می‌شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا