ارتش در تمام ابعاد نظامی در نقطه اوج قرار دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد نظامی پیشرفت کرده و در نقطه اوج خود قرار دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر عطاالله صالحی، فرمانده کل ارتش، ظهر امروز در جریان بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و تیپ شهید نصرت ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و آموزش‌های انجام شده در یگان‌ها با تاکید بر ضرورت آموزش در نیروهای مسلح، تأکید کرد: باید برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پیشبرد اهداف عالی ارتش در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به توان بالای نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یعنی نیروی زمینی در تمام ابعاد نظامی پیشرفت کرده و در نقطه اوج خود قرار دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتقاء کیفیت آموزش رزمی کارکنان و استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز در امر آموزش‌های رزمی و تاکتیکی یگان‌ها بیش از پیش ضرورت دارد.

به گفته صالحی آمادگی جسمانی ابزار موفقیت نیروهای نظامی است و باید بیش از گذشته به اهمیت این موضوع توجه شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در کنار آمادگی جسمانی، دانش و تجربه بزرگترین کمک به نیروهای مسلح است که با تلاش و کوشش کارکنان تحقق می‌یابد.

گفتنی است سرلشکر صالحی و هیئت همراه با جمعی از کارکنان پایور و وظیفه دیدار کرد و از قسمت‌های مختلف پادگان، کلاس‌های یگانه قرارگاه عملیاتی در میدان صبحگاه و اماکن مختلف پادگان بازدید کرد.

همچنین در حاشیه این بازدید، امیر «کیومرث شرفی» فرمانده قرارگاه عملیاتی ۲۸ کردستان گزارشی از فعالیت‌های روزانه و برنامه‌های آموزشی قرارگاه و یگان‌های تابعه را در حضور فرمانده کل ارتش ارائه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا