راه اندازی خط مستقیم تلفن برای دریافت گزارش‌های مردمی درباره اشیاء پرنده

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: مرکز عملیات پدافند هوایی با ایجاد خطوط تلفن مستقیم از گزارشات مردمی در خصوص رؤیت اشیاء پرنده استفاده می‌کند و این گزارشات به‌سرعت بررسی و در صورت لزوم اقدام مناسب در برابر آن انجام می‌شود.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «محمدرضا فرزان» فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در استان هرمزگان گفت: با توجه به حضور نیروهای بیگانه در منطقه، همکاری و تعامل نیروهای مسلح با شبکه یکپارچه پدافند هوایی که از حساسیت خاصی برخوردار است یک ضرورت است و این همکاری باعث کشف و شناسایی بهتر پرنده‌های بیگانه خواهد شد.

سرهنگ فرزان اظهار داشت: مرکز عملیات پدافند هوایی با ایجاد خطوط تلفن مستقیم از گزارشات مردمی در خصوص رؤیت اشیاء پرنده استفاده می‌کند و این گزارشات به‌ سرعت بررسی و در صورت لزوم اقدام مناسب در برابر آن انجام می‌شود.

وی در پایان با مناسب ارزیابی کردن تعامل بین نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه افزود: تعامل و همکاری نیروهای مسلح باعث اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا