کتاب چهل حدیث روایتی از ویژگی های شهید بابایی منتشر شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::کتاب چهل حدیث، روایت ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید بابایی در موضوعات مختلف از نگاه سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی است.

 

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب چهل حدیث روایت سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ابعاد شخصیتی شیر جبهه و شهید سعید امام خمینی (ره) سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی است.


در مقدمه ناشرکتاب آمده است، در جلسه سه ساعته تقدیر از دست اندرکاران سریال شوق پرواز که با حضور خانواده شهید بابایی و جمعی از مسوولیین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد سرلشگر بسیجی دکتر فیروز آبادی ضمن ارزش نهادن به کار سازندگان سریال شهید بابایی شخصیت این شهید سعید را برای حاضرین بازگو کردند.


ویژگی های شهید بابایی:

شهید بابایی و خدا، قرآن، نماز، اهل بیت(ع)، بابایی مصداق کلام امام علی(ع)، بابایی و امام و رهبری، حسینی بودن، تواضع، بابایی و روحانیت، بابایی و دعا، بابایی و احترام به پدر و مادر، بابایی و طبیعت، بابایی و حج، بابایی و عفت، بابایی و پرهیز، بابایی و گمنامی، بابایی و خانواده، بیت المال، بابایی و انفاق و ایثار، بابایی یک نیروی هوایی، افتخار نیروی هوایی و خلبانان، عزت ارتش وارتشیان، بابایی یار همدل سپاه و سپاهیان و اشک شوق سپاهیان، بابایی و بسیج ، بابایی و رعایت دیگران و مقدم دانستن همه برخود، بابایی بسیجی، بابایی و اخلاق، عدالت ، مقرات و انضباط، بابایی و احساس رنج مردم، رفتار بابایی با همکاران، بابایی سرباز، بابایی کفایت ، لیاقت و تدبیر، بابایی شهادت طلب، بابایی و جهاد سازندگی، بابایی حلال مشکل همکاران، دوستان و خویشاوندان، بابایی و سفارش به نماز و شهید بابایی و امام زمان (عج) چهل حدیثی است که سرلشگر فیروز آبادی درباره شهید بابایی مطرح کردند.

در بخش آخر کتاب سخنرانی سرلشگردکتر فیروز آبادی در نوزدهمین سالگرد شهادت شهید بابایی آورده شده است:

«..روح عباس از سرچشمه زلال روح ابوالفضل علی(ع) مایه گرفته است. خون عباس جوشش حسینی داشت. دل عباس لطف و رحمت علوی داشت. نگاه عباس پر از حیا و ادب و لطف بود و جان او وطن دوستی بود. همان گونه که علی از جنس عید قربان است و فرزند اسماعیل، صاحب عید قربان است.بابایی هم از همین جنس است. همانگونه که حسین خون اسماعیل را به پیشگاه خدا تقدیم کرد عباس بابایی هم همان را کرد.


در پایان این کتاب تصاویری از شهید بابایی در آغاز خدمت در نیروی هوایی، در کنار هم رزمان سپاهی و ارتشی اش، مداحی و نوحه خوانی او، دریافت حکم ترفیع از دست آیت الله العظمی خامنه ای آورده شده است.


این کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس منتشر شده است.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا