دانش‌آموختگان ارتش نبرد در شرایط ناهمطراز را تمرین کردند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با مثبت ارزیابی کردن رزمایش‌های موشکی حیدر کرار و بیت‌المقدس گفت: در این رزمایش‌ها سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم‌های دفاعی جدید استفاده شود.

امیر سرتیپ دوم "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: این نیرو معمولاً جهت بررسی وضعیت کیفی آموزش‌های خود در پایان هر دوره، رزمایشی را در سطح کلیه رسته‌های خود  برگزار می‌کند.

وی افزود: امسال هم این رزمایش در محور نصرآباد اصفهان و کاشان در منطقه بسیار گسترده‌ای انجام و آخرین تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و دستاوردهای دفاعی نزاجا نیز در این رزمایش به‌کار گرفته شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سطح توانمندی این نیرو در بهینه‌سازی موشک‌ها و دستاوردهای تسلیحاتی افزود: در این رزمایش از سطح کیفی و ارتقای وضعیت موشک‌های "دهلاویه،" "تندر" و "توسن" که سه نوع موشک با قابلیت‌های متفاوت هستند، آگاه شدیم و همچنین میزان برد و دقت عمل این موشک‌ها مورد تست قرار دادیم.

امیر حیدری در خصوص سطح کیفی این دو رزمایش گفت: الحمدلله رضایت کامل از برگزاری این مانور عملیاتی حاصل شده است و امیدوارم بتوانیم از این تاکتیک‌ها که مبتنی بر دکترین دفاعی ما است در فرصت‌های آینده استفاده کرده و نتایج و بازدهی  آن‌را در ارتش نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط جدید نوع نبردها متفاوت است و استفاده از سیستم‌های کلاسیک در این رابطه کارآمد نیست، افزود: در این رزمایش‌ها سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم‌های دفاعی جدید استفاده شود.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان گفت: در این رزمایش از تجهیزات جدید نظامی نزاجا همچون تانک صمصام و تک تیر‌انداز "شاهر" استفاده شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا