معارضین در سوریه شکست خوردند/ آمریکا در این کشور خانه‌ای روی باد می‌سازد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای روشن نگه داشتن آتش جنگ در سوریه و نجات معارضین گفت: آمریکا در سوریه خانه‌ای بر روی باد می‌سازد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون اقدامات و برنامه‌های جدید دولت آمریکا برای حمایت و پشتیبانی از تروریست‌ها در سوریه اظهار کرد: معارضین در سوریه شکست خوردند و علاوه بر اینکه توانایی نظامی ندارند ثابت شد که امکان برقراری وحدت بین آن‌ها نیز می‌سر نیست.

وی افزود: آن‌ها نه‌تنها به وحدت نمی‌رسند، بلکه با یکدیگر اختلاف‌های اساسی دارند که در صورت برقراری تماس با یکدیگر به جنگ و کشتار می‌انجامد.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر عدم وجود شرایط و فرصت برای وحدت معارضین سوری تصریح کرد: در چنین شرایطی تروریست‌ها در سوریه دو راه بیشتر ندارند، اول اینکه سلاح بر زمین بگذارند و خود را تسلیم دولت سوریه کنند و راه دوم این است که روزنه‌ای برای فرار پیدا کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه آرزوهای کاخ سفید برای دسترسی به اهداف خود در سوریه را دست‌نیافتنی توصیف کرد و گفت: شعارهای سخنگوی دولت آمریکا مبنی بر اینکه "سلاح‌هایی به تروریست‌ها خواهیم داد که دولت سوریه را وادار به مذاکره کند"، دروغی بیش نیست.

وی تصریح کرد: نه چنین سلاحی وجود دارد و نه تروریست‌ها توان بکارگیری آن را دارند؛ بنابراین بهتر است که آمریکا ملت سوریه را آزاد بگذارد که راه خودشان را برای استقلال این کشور پیش ببرند.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: دخالت‌های گذشته آمریکا در سوریه جز نفرت در بین مردم سوریه و سایر ملت‌ها دستاوردی برای آن‌ها نداشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه «آخرین راه کار استقرار آرامش در سوریه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و مردم سوریه پاسخ آمریکا و تروریست‌های وابسته به آمریکا و اسرائیل غاصب را در این انتخابات خواهند داد» گفت: اقدامات دولت آمریکا به اطلاعات صحیح متکی نیست و اطلاعات صحیح نظامی صحت این اقدامات را تائید نمی‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا