مرکز صدای مشاور خانواده ها افتتاح خواهد شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::طی مراسمی و همزمان با 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، مرکز صدای مشاور خانواده ها به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

طی مراسمی و همزمان با 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، مرکز صدای مشاور خانواده ها به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی خانواده های کارکنان ارتش در این رابطه به پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت: امروزه برای مشاوره های اجتماعی سامانه های گوناگونی وجود دارد که به خانواده ها کمک می­کند دستیابی به روان شناس، مشاور و مددکار اجتماعی سهل و آسان شود و مشاوره تلفنی می تواند یکی از مهم ترین ابزار جهت دسترسی آسان و  سریع به مشاور باشد.

وی در ادامه گفت: با تدبیر ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و هدایت و حمایت معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان؛ مرکز صدای مشاور خانواده های کارکنان ارتش همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام طی مراسمی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

  مدیر امور فرهنگی خانواده ها هدف از راه اندازی این مرکز را ارتقای سلامت روانی و تحکیم بنیان خانواده های کارکنان و رفع موانع تنش آفرین در زندگی فردی و اجتماعی و نیز ارائه مشاوره در خصوص مسائل خانوادگی، ازدواج، تربیتی و مذهبی  عنوان کرد.

وی افزود:  علاقه مندان به دریافت مشاوره از این مرکز می توانند از ساعت 8 تا 14 با شماره تلفن 42640- 021 تماس بگیرند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا