دکترین نظام جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دکترین نظام جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده بوده و ما در حوزه‌های دفاع به دستاوردهای خوبی رسیدیم اما قصد تعدی به کشوری را نداریم و تجهیزات برای دفاع از کشور استفاده می‌شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد شهدای عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشته و علو درجات برای آن‌ها مسئلت می‌کنم؛ امروز توفیقی شد که از بخش‌هائی از دستاوردهای یگان‌های مستقر در اصفهان با مرکزیت مرکز آموزش توپخانه بازدیدی داشته باشم و همانطور که ملت عزیز ما مستحضر هستند، ما با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبه‌رو هستیم.

وی افزود: این تهدیدات از نظر نوع، شکل و اندازه، با گذشته تفاوت داشته و به همین دلیل وظیفه ما است که به عنوان بازوان مسلح نظام، متناسب با تهدیدات، ظرفیت‌های لازم را در خود ایجاد کرده و در تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، به‌کارگیری سلاح‌ها و تجهیزات، تغییرات لازم را انجام داده و از سلاح‌های ابتکاری نیز بیشتر استفاده کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: سلاح‌هایی که در جنگ با عراق مورد استفاده قرار گرفت، تکنیک خاصی داشتند که در عین حال باید امروز با تاکتیک‌های جدید به کار گرفته شوند و این نمایشگاه، قابلیت‌های نیروی زمینی را برای حضور در عرصه فضای ناهم‌تراز، بالا می‌برد.

وی بیان کرد: این نشان می‌دهد که جوانان متخصص ایرانی، از قابلیت‌های بالایی برخوردار بوده و تجهیزات بومی را به گونه‌ای تولید می‌کنند که در لبه مرزهای دانش حرکت کنند اقتدار، ظرفیت و توانمندی نیرو‌ها را به گونه‌ای بالا می‌برد که بتوانند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنه‌های عملیاتی به شایستگی نشان دهد.

امیر پوردستان گفت: در نیروی زمینی و سازمان جهاد خودکفائی ارتش، علاوه بر دانشمندان، از مجموعه عظیم افسران متخصص نیز استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دکترین جمهوری اسلامی، دفاعی و بازدارنده است و ما در حوزه‌های دفاع زمینی، هوائی، دریایی، دفاع زیر سطحی و موشکی به دستاوردهای خوبی رسیدیم و در عین حال قصد تعدی به کشوری نداریم اما این تجهیزات برای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات، مورد استفاده قرار می‌گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا