رايزني هاي فرماندهان نيروي دريايي ايران و روسيه در سن پترزبورگ

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

رايزني هاي فرماندهان نيروي دريايي ايران و روسيه در سن پترزبورگ



فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و فرمانده نيروي دريايي روسيه در سن پترزبورگ درباره همكاري‌هاي دو جانبه و منطقه‌اي به ويژه امنيت آبراههاي مشترك و بين‌المللي رايزني كردند.
در ديدار امير دريادار حبيب الله سياري و آدميرال ويكتور چيركوف كه در حاشيه برگزاري نمايشگاه دريايي (IMDS 2013) انجام شد، دو طرف بر همكاري‌هاي مشترك در زمينه تأمين امنيت درياي خزر با شركت كشورهاي همسايه اين دريا، برگزاري رزمايش‌هاي مشترك، بازديد ناوهاي دو كشور از بنادر يكديگر و همكاري‌هاي آموزشي و فني تأكيد كردند.
امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش علاوه بر رايزني با همتاي روسي خود، با همتايان خود از كشورهاي آلمان، يونان، لهستان، پاكستان، امارات و كويت ملاقات و درباره مسايل دريايي و همكاري در خصوص تأمين امنيت آبراههاي بين‌المللي و مبارزه با دزدان دريايي و تروريسم گفتگو كرد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در صدر هياتي عالي رتبه به دعوت وزير تجارت و صنايع فدراسيون روسيه براي بازديد از نمايشگاه دريايي 2013 به سن پترزبورگ روسيه سفر كرده است.
نشست با رسانه‌هاي روسيه و تشريح توانمندي‌هاي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به ويژه موفقيت‌هاي اين نيرو در برقراري امنيت در آبراههاي بين‌المللي‌، مقابله با دزدان دريايي و ترريسم و همچنين بازديد اخير ناوگروه نيروي دريايي ايران از آستراخان روسيه از ديگر برنامه‌هاي اميردريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در سفر به روسيه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا