نصب موشک‌های «هوا به هوا» و «هوا به سطح» روی پهپادهای نزاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ در رزمایش تخصصی پهپادها موشک‌های «هوا به هوا»، «هوا به سطح» تست شد.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش موشکی این نیرو که صبح امروز در منطقه عمومی کاشان برگزار شد، اظهار داشت: یگان موشکی دست بلند ما در میدان نبرد است که می‌تواند عقبه دشمن را مورد هجوم قرار دهد.

امیر پوردستان با بیان اینکه راکت‌های ما به لحاظ برد، دقت و قدرت تخریب افزایش یافته است، گفت:‌البته ما به این امر بسنده نکرده و به دنبال افزایش این مؤلفه‌ و همکاری با صنعت هستیم.

وی رزمایش موشکی امروز نزاجا را موفق و نشاندهنده توانمندی این نیرو ارزیابی کرد و افزود: تا پایان سال سه رزمایش تخصصی دیگر نیز در حوزه‌های پهپاد، جنگال و تیپ 65 نوهد و نیز دو رزمایش مشترک با دیگر نیروهای ارتش و سپاه در جنوب غرب و جنوب شرق برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رزمایش امروز یکی از اولین رزمایش‌های تخصصی ما بود، اظهار داشت:‌در رزمایش پهپادها از همه پهپادهای حوزه‌های شناسایی، تصویربرداری آنلاین و انتحاری و نیز موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح نصب شده بر روی پهپادها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ در رزمایش جنگال نیز در یک فضای کاملا پارازیته سعی خواهیم کرد علاوه بر برقراری ارتباط میان یگان‌ها نسبت به سامانه‌های ارتباطی دشمن عملیات آفندی انجام دهیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا