امیر پوردستان خبر داد برگزاری ۳ رزمایش تخصصی تیپ ۶۵، پهپاد و سایبری تا پایان سال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری سه رزمایش تخصصی این نیرو تا پایان سال جاری خبر داد

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اعزامی به منطقه رزمایش بیت‌المقدس 26، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از شلیک موشک‌های نازعات و فجر 5، با بیان اینکه اصلی‌‌ترین هدف ما در رزمایش امروز ارتقاء توان عملیاتی نزاجا است، گفت: نزاجا امروز یکی از نیروهای مهم مسلح کشورمان است که ماموریت حفاظت و حراست از مرزها را برعهده دارد و در این جهت باید قابلیت‌های خود را افزایش دهد.

وی افزود: برگزاری رزمایش همان حرکت دادن به یگان‌های عملیاتی است تا قابلیت انعطاف و پاسخ‌گویی نیروها افزایش یابد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما سال گذشته یک رزمایش تحقیقاتی را در کاشان انجام داده بودیم، اظهار داشت: هدف از برگزاری آن رزمایش کاهش تلفات نیرو بود، چرا که وقتی ما در صحنه رزم مهمات قرار می‌گیریم تعداد نفرات به کیلومتر مربع زیاد هستند و در نتیجه به دنبال کم کردن چگالی نفرات از کیلومتر مربع بودیم تا هم نفرات آسیب دیده ما در صحنه واقعی کم شود و هم دشمن آسیب بیشتری ببیند.

وی با اشاره به رزمایش موشکی امروز نزاجا، گفت: ما ارتباط خوبی را با صنعت دفاعی برقرار کرده‌ایم و موفق شدیم هم برد راکت‌اندازهای‌مان و هم قدرت تخریب را افزایش دهیم، اما به این بسنده نمی‌کنیم و به دنبال موفقیت‌های بیشتر خواهیم بود.

امیر پوردستان با بیان اینکه در حال رایزنی برای اضافه کردن راکت‌هایی با برد عمیق به نزاجا هستیم، اظهار داشت: این نیاز ما در حوزه تاکتیکی است تا بتوانیم عقبه دشمن را بزنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری سه رزمایش تخصصی دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ما یک رزمایش تخصصی تیپ 65 نوهد، یک رزمایش تخصصی پهپاد و یک رزمایش تخصصی سایبری را در دستور کار داریم.

وی در پایان تصریح کرد: رزمایش تخصصی پهپادی به صورت دریافت آنلاین تصاویر و به صورت انتحاری و بمب‌افکن خواهد بود. در رزمایش پهپادها از نصب موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح بر روی پهپادها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا