تاکید رهبر انقلاب بر ثبت خاطرات دفاع مقدس/ارتش مظهر قدرت و اقتدار نظام است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

حسینی در همایش اندیشه و قلم ارتش عنوان کرد
تاکید رهبر انقلاب بر ثبت خاطرات دفاع مقدس/ ارتش مظهر قدرت و اقتدار نظام است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان بر ثبت خاطرات دفاع مقدس تاکید کردند.

خبرگزاری فارس: تاکید رهبر انقلاب بر ثبت خاطرات دفاع مقدس/ ارتش مظهر قدرت و اقتدار نظام است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش صبح امروز شنبه برگزار شد، گفت: ارتش نماد و مظهر قدرت، اقتدار صلابت و شوکت نظام اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز امنیت و آرامش در کشور برقرار است و در سایه آن اهل فرهنگ و هنر می‌توانند قلم بزنند و بر معرفت و آگاهی جامعه بیافزایند به خاطر رشادت‌ها و شهادت طلبی دلاور مردان ارتشی است.

حسینی ادامه داد: نگاهی به منطقه و شرایط کشورهای اسلامی می‌تواند پاسخی باشد برای آنها که بر دفاع مقدس علامت سوال می‌گذارند، اگر آن دفاع جانانه نبود امروز با مشکلاتی مواجه می‌شدیم.

وزیر ارشاد با اشاره به اهمیت ثبت خاطرات دفاع مقدس گفت: هفته گذشته با جمعی از دوستان درحوزه‌های مختلف از جمله کنگره شهدای شهرستان نجف آباد خدمت مقام معظم رهبری بودیم که ایشان تاکیدات زیادی درخصوص ثبت خاطرات دفاع مقدس داشتند که سند افتخار ملت ایران است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در حوزه قصه، داستان و رمان نیز تاکید دارند که بعد تبدیل به فیلم و سریال شود و نه تنها در ایران بلکه در منطقه مخاطب خود را داشته باشد.

وزیر ارشاد همچنین بر جایگاه ساخت فیلم‌های حوزه نظامی و دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: علاوه بر فیلم‌های دفاع مقدس، فیلم جنگ 33 روزه ساخته شد و فیلم جنگ 22 روزه نیز در حال ساخت است. وقتی آمریکایی‌ها فیلم علیه ما می‌سازند، کافیست ما بخشی از واقعیت‌های منطقه لبنان، سوریه، فلسطین و عراق و جنایات آمریکایی‌ها را در قالب هنر به دنیا عرضه کند.

حسینی در پایان ضمن تشکر از حضور فعال ارتش در حوزه‌های فرهنگی اظهار داشت: برگزاری این همایش اقدام شایسته‌ای است که امیدواریم در آینده نو آوری‌هایی نیز به همراه داشته باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا