هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح در عملیات بیت‌المقدس، عامل پیروزی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::پیشکسوت دفاع مقدس و از رزمندگان عملیات بیت المقدس گفت: هماهنگی بسیار عالی فرماندهان نیروهای مسلح در این عملیات یکی از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود.

مجید نامداری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و حماسه دفاع و فتح خرمشهر با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی در مناطق مختلفی چون خرمشهر، جزیره مجنون و دارخوین، هورالعظیم و هور الهویزه حضور داشتم.

وی ادامه داد: دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس قابل توصیف نیست آن روزها سرشار از رشادت ها، جانفشانی ها، یکرنگی محبت و صفا و صمیمیت بود ، و از کودکان و نوجوانان و تا پیر مردها با عشق و یکرنگی بدون توجه به گرایش های مادی و سیاسی از انقلاب و نظام اسلامی حفاظت می کردند.

نامداری گفت: در دوران دفاع مقدس یکی از حضورهایی که داشتم در جزیره مجنون و قرار گاه دست ساز نصرت بود.

وی تصریح کرد: این منطقه توسط رزمندگان اسلام از اشغال عراقی ها خارج شده بود و از امکانات مختلفی استتار شده و فتح این منطقه و سایر مناطق صعب العبور با جانفشانی های رزمندگان سلام انجام می شد.

نامداری با اشاره به نحوه فعالیتش در دوران جنگ تحمیلی گفت: بنابر فرمان امام راحل هرکس به نوع خودش و معلوماتی که داشت در جبهه های دفاع مقدس ایفای نقش می کرد و من چون دیپلم راه و ساختمان و عمران  داشتم بر روی نقشه های ورد و نفوذ به شهر خرمشهر همکاری می کردم.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: تصرف و باز پس گیری خرمشهر به دلیل وسعت عملیات دشوار بود و رزمندگان با کمترین سلاح می جنگیدند به طوری که یاری خدا و دست دعای امام زمان (عج) مشهود بود.

نامداری گفت: رزمندگان در آن دوران با هر امکانات و ابزاری برای شکست محاصره دشمن و گرفتن خرمشهر با تمام توان و نیروی خود و ایثارگری و جانفشانی تلاش می کردند.

وی گفت: حتی پس از فتح خرمشهردر ساختمان 5 طبقه بلندی برای انجام پدافند هوایی مستقر شدیم و علاوه بر دشمن خارجی مراقب توطئه برخی از منافقان در خاک خرمشهر بودیم.

نامداری با اشاره به حضور فرماندهان شجاع در عملیات بیت المقدس گفت: حضور فرماندهان شجاع از یگانهای نظامی مختلف چون ارتش و سپاه و هماهنگی بسیار عالی آنها با یکدیگر از عوامل پیوزی در عملیات بیت المقدس بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا