اجرای رزمایش موشکی حیدر کرار، متناسب با نبرد ناهمطراز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش از اجرای دو رزمایش موشکی حیدر کرار و بیت‌المقدس با هدف تبیین قابلیت‌های این نیرو در عرصه نبرد ناهمطراز خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امرزو در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در میدان صبح‌گاه فرماندهی دژبان آجا برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر دو رزمایش موشکی حیدر کرار و بیت‌المقدس را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه رزمایش موشکی حیدر کرار در دوم خرداد ماه در استان کاشان برگزار می‌شود افزود: این دو رزمایش در تبیین قابلیت و توانمندی نیروی زمینی جهت حضور در عرصه نبرد ناهمطراز برگزار می شود.

وی همچنین افزود: متعاقب با اجرای رزمایش حیدر کرار، رزمایش بیت‌المقدس در منطقه عمومی اصفهان برگزار می‌شود.

امیر "پوردستان"در تبیین اهداف برگزاری این دو رزمایش موشکی ابراز داشت: تلاش ما از اجرای این رزمایش‌ها اینست که تاکتیکها و تکنیک‌های جدیدی را که در مدارس نظامی تدوین و آموزش داده می‌شود، را مورد آزمون قرار داده و در جریان سطح کیفی آن قرار بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تسلیحات جدیدی که سازمان صنعت دفاعی و جهاد خودکفایی در اختیار نیروی زمینی قرار داده‌اند بواسطه اجرای این رزمایش‌ها مورد بررسی و تست قرار می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا