نویسنده متعهد تک‌ تیرانداز میدان نبرد اندیشه‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت‌الاسلام آل‌‌هاشم در همایش اندیشه و قلم ارتش:
رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: نویسنده متعهد تک‌تیرانداز میدان نبرد اندیشه‌هاست و اصحاب قلم سنگرنشینان فکر و اندیشه‌‌‌اند.
خبرگزاری فارس: نویسنده متعهد تک‌تیرانداز میدان نبرد اندیشه‌هاست

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش که صبح امروز شنبه برگزار شد، گفت: 14 تیرماه به عنوان روز قلم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است از این رو لازم است که قلم ‌به دستان ارتش را ارج نهیم.

وی افزود: قلم یکی از نعمت‌های بی‌بدیل الهی است و ارزش هر قلم به پیام آن است. نویسنده متعهد تک‌تیرانداز میدان نبرد اندیشه‌هاست و برای پیروزی نیازمند مهارت، دقت، هدف‌گیری، لحظه‌شناسی و سرعت عمل است.

آل هاشم ادامه داد:‌ اصحاب قلم سنگرنشینان فکر و اندیشه‌اند تا با مسلسل قلم به جنگ جهل بشتابند و پیشرفت و سعادت را در جامعه و فرهنگ اجتماع حاکم کنند. آنچه هجوم افکار را به زنجیر می‌کشد قلم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: قلم سه امتیاز دارد که در بیان وجود ندارد. باقی بودن، دقیق بودن و عمیق بودن و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تدابیر مقام معظم رهبری به منظور ارج نهادن به نویسندگان ارتشی و غیر ارتشی و فراهم کردن بستر مناسب برای اقدامات فرهنگی این همایش را برگزار کرد.

آل هاشم در پایان از همکاری‌ها، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه ارتش در پایان عمر دولت دهم تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش اعلام کرد که در این همایش 169 شرکت کننده حضور داشتند و 389 اثر به دبیرخانه همایش ارسال کردند که آثار آنها در 9 حوزه توسط کارشناسان فرهنگی کشور مورد قضاوت قرار گرفت.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این دوره از همایش اندیشه و قلم ارتش تقدیر به عمل آمد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا