زنده نگه‌داشتن یاد شهدا امری حیاتی است/ برگزاری صبحگاه مشترک با رنگ و بوی شهدا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس باید مانند نفس کشیدن شود تا جوانان این مرزو بوم بدانند این کشور چگونه به این امنیت رسیده و اقتدارش را چگونه و به چه قیمتی به دست آورده است، تا بتوانند به خوبی از پس دشمن برآیند.

امیر سرتیپ دوم "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: هر چقدر از سال‌های پر برکت جنگ تحمیلی می‌گذرد یاد شهدا ماندگارتر و مقدس‌تر شده و خاطره رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران، بیش از پیش در دل‌های ما زنده می‌شود.

وی ادامه داد: در یکی از عملیات‌ها با یکی از دوستان نزدیکم قرار گذاشتیم که از دو مسیر به دشمن پاتک بزنیم و خط را بشکنیم؛ مسیر بسیار سخت و خطرناک بود، اما به حول و قوه الهی و از جان‌گذشتگی رزمندگان توانستیم خط را بشکنیم و از دشمن عبور کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: به محض اینکه به خطی که با همرزم خود یعنی دوست صمیمی‌ام قرار گذاشته بودیم رسیدم، سراغ ایشان را گرفتم، متوجه شدم ایشان در اواسط مسیر با دشمن برخورد کرده و با اینکه می‌توانست عقب‌نشینی کند این کار را انجام نمی‌دهد، بلکه تا آخرین قطره خون خود مقاومت می‌کند تا ما بتوانیم به خط برسیم و در همانجا مظلومانه به شهادت می‌رسد.

امیر حیدری با بیان اینکه هر روز صبحگاه مشترک من با دوستان شهیدم اجرا می‌شود، اذعان کرد: من هر روز صبح با ادای احترام به دوستان شهیدم صبحگاه مشترک خود را انجام می‌دهم و به این که من نیز به‌عنوان بنده کوچکی در آن دوران به مقابله با دشمن پرداخته و از نظام و انقلابم دفاع کرده‌ام همیشه افتخار می کنم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید مانند نفس کشیدن شود تا جوانان این مرزو بوم بدانند کشورمان چگونه به این امنیت رسیده و اقتدارش را چگونه و به چه قیمتی به دست آورده است تا بتوانند به خوبی از پس مقابله با دشمن برآیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا