مشارکت کارکنان برگزیده قرارگاه پدافند هوایی در جشنواره سراسری حدیث ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به حضور برگزیدگان جشنواره قرارگاه پدافند هوایی در جشنواره حدیث آجا گفت: این مسابقات۱۴ و۱۵مردادماه برگزار می شود.

جحت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مراسم اختتامیه جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 1053 نفر در جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی شرکت کردند و دانشجویان دانشگاه تازه تاسیس پدافند هوایی برای اولین بار با حضور خود در این جشنواره نشاط خاصی به آن بخشیدند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این مراسم  گفت: مرحله نهای پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) طی روز های چهار شنبه و پنج شنبه به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال و در مجتمع فرهنگی آموزشی گروه پدافند هوایی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال برای اولین بار دانشجویان دانشگاه تازه تاسیس پدافند هوای خاتم الانبیا(ص) در این مسابقات حضور یافتند که شور و نشاط خاصی را به این مسابقات بخشیدند.

حجت الاسلام عدیده در پایان با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به جشنواره سراسری حدیث ارتش راه خواهند یافت افزود: از منتخبین مرحله نهایی همسران و فرزندان پسر و دختر و دانشجویان و طلاب از هر مقطع دو نفر اول و در بخش خواهران شاغل 5 نفر و در قسمت دانشجویان و کارکنان پایور چهارنفر و در بخش کارکنان وظیفه هم سه نفر به جشنواره سراسری حدیث آجا معرفی خواهند شد و این مسابقات در تاریخ 14 و 15 مرداد ماه سال جاری به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا