حضور در آب‌های دنیا و نوسازی ناوگروه‌ها ماموریت نیروی دریایی در سال‌‌جاری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش در خارگ گفت: حضور در آب‌های دنیا و نوسازی، تقویت و تجهیز ناوگروه‎ها از ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سال‌جاری است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش در خارگ، با بیان اینکه همواره دریادلان نیروی دریایی ارتش در خارگ نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، اظهار کرد: پایگاه دریایی خارگ در هشت سال دفاع مقدس بالا‌ترین شایستگی را داشته به‌گونه‌ای که در این دوران ۲۸۰ روز وضعیت جزیره خارگ قرمز شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس چند هزار بمب بر این جزیره فرود آمد، تصریح کرد: جزیره خارگ در این دوران بیش از ۲۸۰ روز بمباران شد، که با مقاومت نیروی دریایی خارگ همراه بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت دریا دلان پایگاه دریایی خارگ دشمن نتوانست جلوی صادرات نفت ما را بگیرد، خاطرنشان کرد: در این دوران با توان نیروی دریایی ارتش توانستیم سکوهای نفتی البکر و الامیه را نابود کنیم.

دریادار سیاری با تقدیر از بازنشستگان و خانواده آنان گفت: تلاش‌های این عزیزان و موفقیت‌های آنان، به‌خاطر تلاش خانواده آنان و سختی‌هایی است که روی دوش آن‌ها بوده، به نوعی که این ماموریت خطیر، مرهون فکر خانواده آنان است.

وی با تاکید بر این نکته که تربیت فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش بیشتر برعهده همراهان خانواده‌ها است، تصریح کرد: لازم است که این فرزندان به گونه‌ای تربیت شوند و از منابع غنی و فرهنگی خود ما تغذیه شوند تا با فرهنگ دینی ما همسو باشند و بتوانند کشور را اداره وهدایت کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در سال گذشته با حرکت‌ها و ماموریت خود رضایت نسبی فرمانده معظم کل قوا را فراهم کرد، افزود: امسال نیز باید به ماموریت جدید نیروی دریایی توجه کنیم، در آب‌های دنیا حضور پیدا کنیم، هم در مسیر نوسازی جلو برویم و هم در تعمیر و نگهداری کوشا باشیم.

دریادار سیاری افزود: حضور در آب‌های دنیا و نوسازی، تقویت تجهیز ناوگروه‎‌ها از ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا