تهیه سریال تلویزیونی با محوریت شهدای هوانیروز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::رییس معارف جنگ هوانیروز با اشاره به برنامه های این مرکز در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: در حال حاضر تهیه سریال تلویزیونی با محوریت شهدای هوانیروز در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ خلبان محمد ابراهیم باباجانی رییس مرکز معارف جنگ هوانیروز با اشاره به نقش هوانیروز در اوایل انقلاب اسلامی به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: اولین یگانی که در 19 تیر سال 58 رژه مستقلی در برابر امام (ره) با 140 فروند بالگرد از همه پایگاه های کشورانجام داد نیروی هوانیروز بود.

وی ادامه داد: این حرکت هوانیروزی ها اعلام موجودیت و بیعت با امام (ره) محسوب می شد و در میان مردم نیز بازتاب داشت.
 
وی با اشاره به حماسه هوانیروز در کردستان اظهار کرد: به اعتراف سرداران جنگ اگر هوانیروز نبود کردستان به آسانی از لوث وجود ضد انقلاب آزاد نمی شد.
 
سرهنگ بابا جانی گفت: برای آشنایی نسل جوان با حماسه و ایثار نیروهای هوانیروز خاطرات و اسناد شهدای این نیرو را ثبت و ضبط کرده و در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.
 
وی با اشاره به دشواری های جمع آوری اسناد ایثارگران افزود: برخی از اسناد در اثر ضایعات دوران جنگ از بین رفتند بنابراین جانبازانی که مطالب مستند را در سینه های خود نگه داشتند به عنوان اسناد شفاهی بهره گیری می شود.
 
پیشکسوت هوانیروز تصریح کرد: جمع آوری اسناد هوانیروز به طور مستمر و در تمام پایگاه ها و ستاد های هوانیروز در کشور در حال انجام است.
 
وی پیرامون برنامه هایی که در دستور کار معارف جنگ هوانیروز قرار گرفته افزود: تهیه سریالی با محوریت شهدای هوانیروز در دستور کار این نهاد قرار دارد.
 
سرهنگ باباجانی ادامه داد: این سریال در مرحله پیدا کردن اسپانسر قرار دارد وهر قسمت آن به یکی از شهدای هوانیروز اختصاص پیدا کرده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا