سردار دهقان: با اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای از پیچ تاریخی عبور می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر رصد مداوم تهدیدات دشمنان گفت: مقام معظم رهبری از این تهدیدات به عنوان یک پیچ تاریخی یاده کرده‌اند بنابراین باید با رصد تمام تهدیدات به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح، مسئولان کشوری و مدیران ارشد وزارت دفاع در دانشگاه صنعتی مالک اشتر  برگزار شد، با تشریح مولفه‌های اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) افزود: امنیت و دفاع دو مقوله همپا و همراه هستند و در جایی که تهدیدی باشد بحث امنیت موضوعیت دارد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌فرمایند «یک ملت زنده ملتی است که در دفاع از خود حضور جدی داشته باشد» اظهار داشت: آنچه که امروز دشمن را در مقابل ما نگه می‌دارد، استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر امروز مکتب اعتقادی اسلام ناب را نداشتیم، دشمنان مانند سایر کشورها که داعیه دار حکومت اسلامی هستند اما اثری از ارزش‌های اسلامی در رفتار حاکمیتی آنها دیده نمی‌شود، با ما رفتار می‌کردند و کار با ملت ایران نداشتند، تصریح کرد: امروز اگر دشمن در مقابل ما قرار گرفته به خاطر اسلام استقلال خواه است بنابراین باید بپذیریم امروز اگر تهدیدی متوجه کشور ماست، به دلیل مکتب اعتقادی اسلام ناب و پافشاری بر ارزش‌های منبعث ازآن است.

 

سردار دهقان با هشدار نسبت به تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:  امروز ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است بنابراین دشمنان تمام هجمه خود را علیه کشورمان به کار بسته‌اند و این موضوع به خوبی در اندیشه دفاعی امام خامنه‌‌ای(مدظله العالی) دیده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رصد مداوم تهدیدات دشمنان در اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  تاکید فراوان شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از این تهدیدات به عنوان یک پیچ تاریخی یاده کرده‌اند بنابراین باید با بصیرت کامل و رصد تمام تهدیدات، به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه باید دشمن را به اقتضاء ذاتش شناسایی کنیم، گفت: این را بدانیم که دشمن در موضع دشمنی همواره استوار است و زمانی دست از دشمنی بر می‌دارد که بداند تلاش‌ها و دشمنی‌هایش بی‌تاثیر بوده است.

 

سردار دهقان با بیان اینکه رصد مداوم و همیشگی دشمن و تهدیداتش یکی از اصول پایه‌ای اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است، تاکید کرد: ملت ایران اسلامی با رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مقابل تهدیدات دشمنان کوتاه نخواهند آمد و به فضل پروردگار پیروزی و نصرت الهی از آن ملت آگاه و ولایتمدار ایران خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا