پدافند هوایی با زاویه دید وسیع، تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافند هوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "علیرضا صباحی فرد" جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار کارکنان و دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری این قرارگاه با بیان اینکه امروز کشور ما در سطح منطقه و جهان جزو کشورهای تاثیر گزار است، گفت: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی مناسب در منطقه و جهان تبدیل شده است.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افزود: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است. پدافند هوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌گیری از توانمندی های داخلی و تخصص دانشمندان جوان بعنوان یک اهرم بازدارنده در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: تلاش ما در بومی سازی تجهیزات دفاعی است و به لطف خداوند متعال نیروهای مسلح ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا