تقدیر از کارکنان ممتاز نیروی هوایی ارتش با حضور امیر شاه صفی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::در آستانه ی میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) از کارکنان ممتاز نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده ی نیرو، در هتل نهاجا تقدیر شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس،در مراسم تقدیر از کارکنان ممتاز نهاجا حجت الاسلام و المسلمین ولی ا... صبری رییس اداره ی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت های نهاجا گفت: این نیرو هم اکنون خود را به نیروی ممتاز در سطح نیروهای مسلح کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش نیرویی ممتاز و خوش نام است که پیش از انقلاب در به ثمر رسیدن آن نقش مهمی داشته و بعد از انقلاب نیز در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در انجام عملیات های آفندی پیشرو و جلوتر از نیروهای دیگر بوده است.

حجت الاسلام صبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صفات برجسته ی حضرت علی (ع) همانند ساده زیستی، شکیبایی، ممتاز بودن و ... و ضمن تقدیر از توجه ویژه ی فرمانده ی نیروی هوایی ارتش به خانواده ی شهدا از دیگر فرماندهان و مسئولان نهاجا خواست تا نسبت به خانواده ی شهدا عنایت بیش تری داشته باشند.

وی در این خصوص گفت: شما فرماندهان و مسئولان نیرو باید بیش تر به خانواده ی شهدا سرکشی کنید و توجه داشته باشید که کسی نمی تواند جای پدر را برای فرزندان شهدا بگیرد.

همچنین سرهنگ معتمد رییس اداره ی حفاظت اطلاعت نیروی هوایی ارتش گفت: کسانی که به عنوان فرد ممتاز انتخاب شده اند، باید برای دیگر کارکنان نیز الگو باشند و با رفتار پسندیده ی خود این امکان را به دیگران بدهند تا وی را به عنوان الگو بپذیرند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی مجموعه ی نیروی هوایی ارتش از کسانی که به عنوان فرد ممتاز انتخاب شده باشند، انتظارات بیش تری دارند.

شایان ذکر است،  در ابتدای این مراسم، سرهنگ عقبایی رییس دبیرخانه ی نهاجا گزارش مختصری از فعالیت های دبیرخانه در راستای  اجرای مراسم امروز ارائه کرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا