انجام ۲۵ هزار ساعت پرواز امدادی و عملیاتی توسط بالگردهای هوانیروز در سطح کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده هوانیروز با اشاره به خدمات هوانیروز در دوران پس از جنگ تحمیلی گفت: در حوزه‌های سدسازی، مخابرات، ماموریت‌های مردم‌یاری، انتخابات و جابجایی مقامات ۲۵ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز صبح امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی ۱۲۰ نفر از خلبانان و مهندسین پرواز هوانیروز، با بیان اینکه تا آغاز جنگ تحمیلی و در عملیات‌های مبارزه با ضدانقلاب، ۶۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم، اظهار کرد: هوانیروز ۴۴ شهید را در این برهه زمانی تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز ۲۴۶ شهید و ۶۰۰ جانباز در طول ۳۰۰ هزار پرواز عملیاتی از سوی هوانیروز به انقلاب تقدیم شد.

وی در ادامه یادآور شد: در حوزه‌های سدسازی، مخابرات، ماموریت‌های مردم‌یاری، انتخابات و جابجایی مقامات ۲۵ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشتیم.

فرمانده هوانیروز با بیان اینکه آموزش کارکنان هوانیروز هیچ‌گاه قطع نشده و در تمامی سطوح هوانیروز ادامه داشته است، گفت: در تمام دوره‌های آموزشی موارد عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

امیر یاری خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته علی‌رغم کمبود امکانات ۸۰ درصد فارغ‌التحصیلی داشتیم و در دوره آموزشی نیز هیچ حادثه‌ای نداشتیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا