اروپا بازنده اصلی تحریم آمریکا و غرب علیه روس‌ها است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امپریالیسم و ابرسرمایه‌داری همیشه دست آموزان خود را فدای منافع خود می‌کند؛ لذا اروپایی‌های متفکر بایستی به این حادثه سنگین، بیشتر از گذشته بیندیشند؛ زیرا بازنده اصلی تحریم آمریکا و اروپا علیه روس‌ها، اروپا خواهد بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جاری اوکراین و تلاش آمریکا و اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، گفت: اروپایی‌ها هم در قضیه اوکراین و هم در بحران اقتصادی بازی‌خورده آمریکایی‌ها هستند؛ اما با این وجود متأسفانه گرفتاری‌های بحران اقتصادی، اروپایی‌ها را بیدار نکرد و اکنون به فاجعه اوکراین و تحریم روسیه روی آوردند که ممکن است بنیان اروپا را بسوزاند.

وی با بیان اینکه چه بسا بعضی سران کشورهای اروپایی خود فروخته آمریکا هستند، به اهمیت نقش‌آفرینی عناصر مؤثر جامعه اروپا در واکنش مناسب در قبال این ماجرا اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها و عناصر انسانی آزاد که ضد جنگ و ضد سرمایه‌داری هستند می‌باید به تلاش‌های دمکراتیک خود برای نجات اروپا از سواری دادن به آمریکا جلوگیری کنند.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین با تشریح مسائل جاری مصر بیان کرد: عاملان کودتا در مصر نیز از حقوق‌بگیران بندربن‌سلطان هستند و صداهای اخیر در مصر بیانگر پیوستن آنها به راه سیاهی است که بندربن‌سلطان دنبال می‌کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسلمانان مصر که سابقه انقلابی و تاریخ مبارزه آنها سرمشق کشورهای عرب بوده، متأسفانه زیر شلاق دشمنان خود قرار گرفته‌اند؛ به همین خاطر ما برای نجات مسلمانان از دست تروریست‌ها دعا می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا