عملیات بیت‌المقدس باعث ذلت دشمنان اسلام شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس، آموزش رزمی ندیده بودند اما با اعتقاد محکمی که داشتند توانستند حماسه‌هایی شگرف مانند عملیات بیت‌المقدس را خلق کرده و باعث تعجب دنیا و ذلت دشمنان اسلام شوند.

امیر سرتیپ دوم "خسرو خسروی" فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: سال های دفاع مقدس برای ما تکرار خوبی‌ها و اتفاقات تکرار نشدنی است که با مرور خاطرات آن دوران یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را زنده نگه می‌داریم.

فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا اذعان کرد: رزمندگان ما در میدان نبرد با وجود تمام کاستی‌ها و دشواری‌ها هرگز خسته و نا امید نشدند و با تمام قوا به مقابله با دشمن می‌پرداختند.

وی با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در یکی از عملیات‌ها ما چند شبانه روز غذایی برای خوردن نداشتیم، اما رزمندگان با گرفتن روزه با و روحیه‌ای بالا به مقابله با دشمن می‌پرداختند.

امیر خسروی تصریح کرد: من بارها و بارها این خاطرات را برای نیروهای جوان تیپ نوهد بازگو می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس، مشکلات خود را به راحتی حل کنند.

فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار کرد: امیدورام بتوانیم با استفاده از تجربیات آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا