دانشگاه امام علی(ع) سنگ بنای تعقل مثبت و خاستگاه اهداف امنیتی نظام است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: این دانشگاه همواره به عنوان سنگ بنای تعقل مثبت و خاستگاه اهداف امنیتی نظام مطرح بوده و تاکنون در راستای ارتقای آموزش نیروهای زبده نظامی گام‌های مؤثری برداشته است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) در مراسم بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از این دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به رضا فرجی دانا و هیئت همراه وی اظهار کرد: همانطور که می‌دانیم برابر اصل 143 قانون اساسی مسئولیت حفاظت از مرزها بر عهده ارتش است که در این بین نیروی زمینی مسئولیت صیانت از 6 هزار کیلومتر از مرزهای کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد منحصر به فرد دانشگاه امام علی(ع) در تربیت نیروهای نظامی افزود: به‌حمدالله عملکرد این دانشگاه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، نظامی، رشد معنوی و تربیت دینی نیروها همواره مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) با بیان این که مقام معظم رهبری فعالیت‌های این دانشگاه را مورد تایید قرار داده‌اند، گفت: ایشان از این دانشگاه همواره به عنوان مهد دانش و توان رزمی معنوی، و مرکز تحقیق علمی و عملی در عرصه نظامی یاد کرده‌اند.

فولادی ادامه داد: این دانشگاه همواره به عنوان سنگ بنای تعقلات مثبت و خاستگاه اهداف امنیتی نظام مطرح بوده و تاکنون در راستای ارتقای آموزش نیروهای زبده نظامی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی اضافه کرد: همچنین این دانشگاه در بیان مقام معظم رهبری همواره به عنوان ذخیره امید و دست قدرتمند ارتش یاد شده است.

امیر فولادی با اشاره به نقش‌آفرینی دانشگاه امام علی(ع) در دوران دفاع مقدس گفت: این دانشگاه در دوران جنگ بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر را مورد آموزش قرار داده و به جبهه‌ها اعزام کرد. همچنین این دانشگاه در طول 90 سالی که از تاسیس آن می‌گذرد همواره در جایگاه اول علمی و فناوری در میان دانشگاه‌های افسری سطح کشور و منطقه مطرح بوده است.

فرمانده دانشگاه امام علی(ع) مطالبات رهبر معظم انقلاب را از این دانشگاه در سه موضوع علمی، رزمی و معنوی دانست و اظهار کرد: مسئولین این دانشگاه همواره مطالبات معظم‌له را در صدر برنامه‌ها قرار داده و در این راستا جهت رشد علمی، معنوی و رزمی برنامه‌ریزی و فعالیت کرده‌اند.

وی 33 بار بازدید مقام معظم رهبری از دانشگاه افسری امام علی(ع) را از افتخارات این دانشگاه برشمرد.

فولادی در پایان با بیان اینکه هشت هزار و 343 فارغ‌التحصیل در 10 سال اخیر داشته‌ایم، گفت: این دانشگاه با تقدیم یک هزار شهید در دوران دفاع مقدس، در صدر آموزشگاه‌های نظامی قرار دارد و از دیگر افتخارات ما تقدیم شهدای صاحب‌نامی همچون سرلشکر نامجو، امیر سپهبد صیاد شیرازی و سپهبد قرنی است که از دانش‌آموختگان این مرکز بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا