مشارکت هوانیروز در عملیات بیت المقدس با ۹۰بالگرد و ۴پایگاه نظامی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::خلبان پیشکسوت هوانیروز با اشاره به نقش هوانیروز در جنگ تحمیلی گفت: هوانیروز در عملیات بیت المقدس با حدود ۹۰ بالگرد و ۴ پایگاه نظامی نقش موثری را ایفا کرد.

 

امیر سرتیپ دوم خلبان ابراهیم محمدزاده ازپیشکسوتان هوانیروز در دفاع مقدس با اشاره به نقش هوانیروز در عملیات بیت المقدس به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: هوانیروز در تمام عملیات های دوران دفاع مقدس حضور داشته که عملیات گسترده بیت المقدس از جمله آنها است.

وی ادامه داد: هوانیروز در عملیات بیت المقدس با چهار پایگاه عمده کرمان، اصفهان، مسجد سلیمان و مرکز آموزشی خلبانی فنی هلی کوپتر هوانیروز و باحدود ۹۰بالگرد انواع ترابری، شناسایی، شکاری کبری حضور موثری داشت.
 
امیر محمدزاده تصریح کرد: هوانیروز در زمینه های مختلفی در عملیات بیت المقدس ایفای نقش کرده است که از جمله نقش های فعال هوانیروز پشتیبانی نزدیک آتش هوایی از یگان های مانوری بود که توسط بالگردهای کبری در اولین ساعت عملیات یعنی ده اردیبهشت سال 61 انجام شد.
 
خلبان پیشکسوت هوانیروز گفت: هوانیروز در آغاز این عملیات در 3 جبهه وارد عمل شد که پایگاه رزمی مرکز آموزش و پایگاه کرمان از جنوب کرخه به طرف منطقه کوشک و طلائیه وارد عمل شدند و یگان های زرهی عراق را مورد اصابت موشک قرار دادند و در گرفتن خاکریزها و مواضع نیروی عراقی در منطقه قرارگاه قدس، شمال منطقه قرارگاه نقش زیادی داشتند.
 
امیر محمد زاده خاطرنشان کرد: هوانیروز در این مقطع در عملیات تک مستقیم و پوشش جناحین نیروها به سمت دشمن از شرق به غرب قرار گاه فجر، فتح و سواحل حاشیه غرب کارون با بالگردهای شکاری کبری پایگاه اصفهان وارد عمل شدند.
 
خلبان پیشکسوت هوانیروز در این باره تصریح کرد: پشتیبانی قرارگاه نصردر منطقه جنوبی خرمشهر و حمایت از نیروها از دیگر اقدامات هوانیروزدر عملیات بیت المقدس بود.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا