امیر اسماعیلی: هماهنگی میان نیرو های چهارگانه ارتش لازمه رسیدن به اهداف است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: هماهنگی میان نیروهای چهارگانه ارتش به منظور استفاده بهینه نیروها از توانایی‌های یکدیگر لازمه رسیدن به اهداف است.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در هفدهمین دوره معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی طی سخنانی با اشاره به ماموریت‌های پدافند هوایی گفت: در پدافند هوایی سه ابزار وجود دارد که باید از آنها در جهت دفاع از میهن اسلامی بهره برد.

وی ادامه داد: اولین ابزار سرکوب دشمنان استفاده از هواپیماهای نیروی هوایی الهی است؛ دومین آنها تجهیزات و موشک‌های ارتفاع بلند و متوسط هستند و سومین ابزار تجهیزات و سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی ارتفاع پست هستند و ماموریت اصلی قرارگاه پدافند هوایی که شامل کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری و انهدام است توسط این سه ابزار تحقق می‌یابد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به لزوم هماهنگی میان نیروهای چهارگانه ارتش اظهار داشت: هماهنگی میان نیروهای چهارگانه ارتش به منظور استفاده بهینه نیروها از توانایی‌های یکدیگر لازمه رسیدن به اهداف است.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا