هیئت معارف جنگ تاثیر شگرفی بر اعتقادات دانشجویان ارتشی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است، به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف به خصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.

 

حجت‌الاسلام محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم بر لزوم گسترش فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان تاکید کرد و گفـت: حضرت آقا بارها بر این نکته که نسل جوان امروز باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند تاکید داشته‌اند و این وظیفه ما و سایر مسئولان لشکری و کشوری است که در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از خصوصیات انسان فراموشی است. غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره گذشته را از یاد می‌برد. لذا برگزاری یادمان‌ها و برنامه‌هایی که یاد شهدا و راه آنان را نشان دهد، مخصوصا برای جوانان و دانشجویان بسیار مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر همین اساس به برگزاری مراسم هجدهمین دوره هیئت معارف جنگ اشاره کرد و گفت: ارزش و اهمیت کار شهدا را باید در جامعه تبیین و روشن کنیم و هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف بخصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.

انتهای پیام/

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا