دعای خیر مقام معظم رهبری بدرقه راه کاروان‌های معارف جنگ ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با تاکید براینکه این دوره ها بدون هیچ خطری برگزار شد، گفت: دعای خیر مقام معظم رهبری قبل از سفر بدرقه راه کاروان های معارف جنگ ارتش بود.

امیرسرتیپ سید حسام هاشمی، جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره معارف جنگ ارتش در اردیبهشت ماه سال جاری به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این دوره از 3 اردیبهشت ماه آغاز شد و دوازدهم ماه جاری پایان یافت.

وی ادامه داد: هر ساله پیشکسوتان دفاع مقدس و امیران و فرماندهان و دست‌اندرکاران معارف جنگ خدمت مقام معظم رهبری می رسند و حضرت آقا دعای خیر خود را بدرقه راه آن‌ها می کند.

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: هرساله قبل از سفر، خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم تا ایشان برای سلامتی دانشجویان دعا کنند؛ امسال نیز که نتوانستم به محضر ایشان شرفیاب شوم طی یادداشتی از آقا خواستم که برای سلامتی کاروان های دانشجویان دعا کنند و ایشان نیز آرزوی موفقیت و سلامتی و دعای خیر برای کاروان های معارف جنگ کردند.

امیر هاشمی ادامه داد: امسال پیشکسوتان دوران دفاع مقدس جمعی از فرماندهان ارتش اعم از نیروهای هوایی، زمینی و پدافند هوایی در مناطق عملیاتی حضور داشتند و خاطرات و مطالب آموزشی خود را به طور عملی برای دانشجویان مطرح می کردند.

جانشین هیئت معارف جنگ ارتش با اشاره به حضور مسئولین عقیدتی سیاسی ارتش در این دوره، ادامه داد: پیشکسوتان و فرماندهان ارتش با حمایت و همکاری در این دوره ها و ترویج معارف جنگ که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در روحیه افسران جوان بسیار تاثیرگذار بودند.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از این دوره ها ادامه داد: روحانیون جوان نیز در دوره های معارف جنگ حضور داشته و لباس رزمی دانشجویان را همچون دوران دفاع مقدس برتن داشتند که حضور آن‌ها در انتقال مسائل فرهنگی بسیار موثر بود.

امیر هاشمی با اشاره به معرفی برخی از دانشگاه‌های شرکت کننده در دوره معارف جنگ افزود: دانشجویان سال سوم دانشگاه امام علی(ع)، شهید ستاری و فارابی از جمله دانشگاه های شرکت کننده در این دوره ها بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال این مراسم بدون کوچکترین خطر و حادثه ای برگزار شد و در افتتاحیه نیز پیام حضرت آقا برای همه دانشجویان و شرکت کنندگان قرائت گردید و آنها نیز درخواست کردند که سلام ما را به حضرت آقا برسانید و گفتند "ما سربازان این مکتب هستیم و پا در رکاب آمادگی هرنوع اجرای فرامین مقام معظم رهبری را داریم و با شوق واشتیاق همچون زمان دفاع مقدس در عرصه های مختلف حضور جدی و پیگیر داریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا