آیین اختتامیه گروه معارف جنگ دانشجویان دانشگاههای افسری آجا چهارشنبه شب در حسینیه شهید همت دوکوهه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار ایرنا فرمانده نیروی زمینی ارتش در این آیین در سخنانی گفت:شهدا با از خود گذشتگی و رشادت عزت و عظمت و آبرو را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

امیر سرتیپ ˈاحمد رضا پوردستانˈ با تشریح بخش هایی از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت:این عملیات یکی از سخت ترین و پیچیده ترین عملیاتهای دفاع مقدس بود که دستاوردهای بسیار بزرگی برای نظام به دنبال داشت.

وی افزود:وقتی رژیم بعثی عراق با 12 لشکر زرهی مکانیزه و پیاده مرزهای کشور ایران را مورد تجاوز قرار داد ملت بزرگ ایران اسلامی یک صدا به ندای رهبر لبیک گفت و جبهه ها را پر کرد و امروز هم ملت بزرگ ایران اسلامی پشت سر مقام عظمای ولایت ایستاده و وی را تنها نمی گذارد.

امیر پوردستان گفت:شهدا و ایثارگران و تلاش گران دوران دفاع مقدس مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در عرصه بین المللی مرهون خون شهداست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز برگزاری چنین برنامه های آموزشی و فرهنگی برای نیروهای نظامی را اقدامی برای یادآوری رشادت ها و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی آل هاشمˈ شهدا را مایه افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و افزود: با پایان دوران دفاع مقدس نباید ایثار گری شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی بر ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس و تبیین اهداف والای شهدا تاکید کرد.

در این مراسم با لوح سپاس از جمعی از سرداران دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

دوره یک هفته ای معارف دانشجویان دانشگاههای افسری آجا به مدت یک هفته در دوکوهه برگزار شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا