طراحی پروژه موشکی جدید در جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش از طراحی پروژه موشکی جدید در این سازمان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم امسال یا سال آینده موشک جدیدی را به توان دفاعی کشورمان اضافه کنیم.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "سید مسعود رضا زواره‌ای" رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش از طراحی پروژه موشکی جدید در این سازمان خبر داد و گفت: ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم امسال یا سال آینده موشک جدیدی را به توان دفاعی کشورمان اضافه کنیم.
 
وی بدون اشاره به جزئیات این پروژه موشکی، افزود: مطمئنا دستاوردهای جدید موشکی خواهیم داشت و وقتی ما به دانش ساخت موشک دست می‌یابیم، معنایش این است که هم می‌توانیم موشک زمین به زمین و هم موشک ضد تانک و هم انواع دیگرموشک‌ها را بسازیم.
 
رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: وقتی حرکت بر اساس دانش باشد، دست‌یابی به دستاوردهای ارزشمند کار آسانی می‌شود.
 
پیشتر امیر حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس، از مسلح شدن این نیرو به موشکی خاص با سوخت جامد و با برد بیش از 300 کیلومتر خبر داده بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا