امیر بخشنده:مشارکت پیشکسوتان نیرو های هوایی، زمینی و دریایی در دوره های معارف جنگ

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مشارکت پیشکسوتان نیرو های هوایی، زمینی و دریایی در دوره های معارف جنگ

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به برگزاری دوره های معارف جنگ در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: پشکسوتان دفاع مقدس به عنوان استاد از نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در دوره های معارف جنگ همکاری و مشارکت می کنند.

میرسرتیپ دوم محمد بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به برگزاری دوره های معارف جنگ تحمیلی آجا به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: دوره های معارف جنگ تحمیلی به همت شهید بزرگوار شهید صیاد شیرازی تاسیس شد.

وی ادامه داد: این دوره ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاورمردی های رزمندگان اسلام هرساله همزمان با آغاز سالروز عملیات بیت المقدس در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

امیر بخشنده تصریح کرد: پس از شهادت شهید صیاد شیرازی دوره های معارف جنگ تحمیلی در دانشگاه های افسری آجا ادامه پیدا کرد و امیر جانباز آراسته برگزاری این دوره ها را برعهده گرفتند اما متاسفانه با توجه به بیماری ایشان در دوره های معارف جنگ امسال حضور ندارند.

وی با اشاره به معرفی برخی از دانشگاه های مشارکت کننده دردوره های  معارف جنگ تحمیلی گفت: دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر، پدافند هوایی از جمله دانشگاه ها و ارگان های شرکت کننده در دوره معارف جنگ هستند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: اردوهای میدانی این دوره ها در تمامی مناطق خوزستان، خرمشهر و دذفول با حضور اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می شود.

امیر بخشنده اظهار کرد:  خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان پیشکسوتان نیرو زمینی، هوایی و  نیروی دریایی برای دانشجویان باز گو می شود.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تصریح کرد: هرساله افتتاحیه دوره معارف جنگ تحمیلی در خرمشهر و اختتامیه این دوره درپادگان دوکوهه برگزار می شود.

امیر بخشنده در پایان گفت: علاوه بر اردوهای میدانی دوره های معارف جنگ تحمیلی به شیوه تئوری نیز برگزار می شود و در مجموع این دوره ها 11 روزه برگزار می شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا