حجت‌الاسلام آل‌هاشم: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی غیرقابل شکست است
تاريخ : 11 / 2 / 1393برچسب:, | 13:34 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برگزاری دوره‌های معارف جنگ هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ فرهنگی بسیار مهم است زیرا ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و این فرهنگ مانند دژی است که قابل شکستن نیست.

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، حجت الاسلام‌ و المسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به برگزاری دوره هفدهم هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار کرد: این هیئت یکی از یادگارهای شهید صیاد شیرازی است که تاکنون ۱۶ دوره از آن برگزار شده است و در حال حاضر نیز در دوره هفدهم آن قرار داریم.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را اینگونه بیان کرد: هیئت معارف جنگ از سال ۱۳۷۵ توسط شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی بنا گذاشته شد که در آن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه افسری ارتش با سفر به مناطق عملیاتی جنوب از نزدیک با این مناطق آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: یکی از خصوصیات این دوره‌ها این است که فرماندهان دوران هشت سال جنگ از وقایع و اتفاقات آن دوران برای دانشجویان روایت می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ فرهنگی بسیار مهم است زیرا ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و باید این فرهنگ را به نسل آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است که قابل شکستن نیست و ما نیز نباید این فرهنگ را فراموش کنیم.

وی در خصوص هفدهمین دوره هیئت معارف جنگ، اظهار داشت: این دوره از سوم اردیبهشت ماه با حضور امیر دادرس به نمایندگی از فرمانده کل ارتش آغاز شد و امروز (پنج شنبه) به پایان خواهد رسید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا