تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)
تاريخ : 10 / 2 / 1393برچسب:, | 16:26 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

 پایگاه مردمی ارتش::در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسئولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در آستانه دوازدهم اردیبهشت روز معلم، مراسم تقدیر از معلمان قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و جمعی از مسولین، فرماندهان و کارکنان در مسجد سیدالشهداء این قرارگاه برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام سبحانی معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: تعلیم و تعلم در اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است به گونه‌ای که معلمان وارثان انبیاء الهی معرفی شده‌اند و در اخرت به ان‌ها مقام شفاعت داده شده است.
 
معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی قراراگاه ادامه داد: اولین معلم خود خداوند است و همه پیامبران شاگردان خداوند متعال هستندکه از خدا فرا می‌گرفتند و به مردم ابلاغ می‌کردند.
 
وی با اشاره به مسئولیت سنگین معلمان افزود: در مقابل این شأن و جایگاه مسئولیت سنگینی هم بر عهده معلمان است و این مسئولیت تربیت نسل آینده جامعه است.
 
در بخش پایانی این مراسم از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا