امیر سرتیپ آراسته:نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد
تاريخ : 10 / 2 / 1393برچسب:, | 12:26 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد

 پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز این نیرو از نظر تجهیزات و آموزش نظامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم، در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه تربیتی سازمان عقیدتی ارتش اظهار کرد: فعالیت‌های گسترده این سازمان با برگزاری دوره‌های آموزشی منسجم، فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در راستای بصیرت‌افزایی کارکنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های محتوایی اداره عقیدتی سیاسی افزود: این سازمان در ماه مبارک رمضان بیش از چهار هزار کلاس قرآنی را برگزار کرد که فکر می‌کنم در هیچ ارگانی تاکنون این سطح از آموزش وجود نداشته است.

معاون هماهنگ کننده نزاجا در خصوص برنامه‌های نظامی این سازمان گفت: معاونت آموزش ما ضمن اینکه به عنوان الگوی برنامه‌های تفریحی کل نیروهای مسلح مطرح است، برنامه‌ریزی‌های منسجمی را جهت آموزش تخصصی نیرو‌ها ترتیب داده است.

امیرآراسته گفت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش امروز از نظر آموزش‌های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی و عقیدتی در میان نیروهای مسلح حرف اول را می زد.

آراسته با اشاره به اهمیت مسئله آموزش در سطح نیرو‌ها افزود: همه پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظامی و فرهنگی از آموزش نشات می‌گیرد و اگر آموزش نباشد در کلیه ابعاد دچار مشکل خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود: الحمدالله امروز نیروی زمینی ارتش از نظر تجهیزات و آموزش نظامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد.

وی در پایان افزود: یکی از افتخارات نیروی زمینی ارتش این است که امروز سربازان وزارت دفاع در مراکز آموزشی اداره عقیدتی سیاسی این نیرو آموزش فرهنگی و عقیدتی را فرا می‌گیرند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا