حجةالاسلام وفا :ارتقاء آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی باعث کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتقاء آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی باعث کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: به هر میزان که نمودار آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی ما ارتقا می‌یابد به‌‌ همان میزان نیز از سطح ناهنجاری‌ها کاسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های سازمان عقیدتی سیاسی، تربیت مکتبی کارکنان این ستاد است که این امر مهم با کمک نظامیان خدوم و روحانیون زحمتکش صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی این سازمان در سطح کشور همواره مطرح و زبانزد است، افزود: به اذعان دیگر ارگان‌های فرهنگی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی که فعالیت‌های فرهنگی دیگر نهادها را رصد می‌کنند سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در زمینه تربیت و آموزش فرهنگی نیرو‌ها در سطح کشور به عنوان یک الگوی نمونه در صدر قرار دارد که این مهم به واسطه ممارست و تلاش نیروهای حاضر در این عرصه است.

حجت‌الاسلام وفا با اشاره به فعالیت‌های علمی و آموزشی این سازمان اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ماه رمضان سال گذشته در غربی‌ترین پایگاه نظامی خود واقع در مریوان روزانه ۴۵ کلاس آموزشی و در شرقی‌ترین یگان نظامی خود واقع در ایران‌شهر بیش از ۴۳ کلاس با محتوای آموزشی برگزار کرده که این نشان از اهمیت موضوع دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرت‌افزایی افزود: باید توجه داشت که به هر میزانی که نمودار آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی ما ارتقا می‌یابد به‌‌ همان میزان نیز از سطح ناهنجاری‌ها کاسته می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام موسوی، معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ۱۲۰ نفر از استادان برجسته این سازمان برگزار شد از ۱۰ استاد برجسته اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تقدیر به عمل آمد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا