دریادار حمودی:نقش نیروی دریایی در ۸ سال دفاع مقدس برای دانشجویان ارتش تبیین شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نقش نیروی دریایی در ۸ سال دفاع مقدس برای دانشجویان ارتش تبیین شد

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: نقش نیروی دریایی در ۸ سال دفاع مقدس و اهمیت دریا و دریا نوردی، اسکورت کاروان‌ها و سلحشوری‌های جان بر کفان ارتش در طول جنگ برای دانشجویان تبیین شد.

دریادار "نادر حمودی" فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه در راستای آموزش میدانی معارف جنگ و اجرایی ساختن دستورات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، درس‌ها و عبرت‌های ۸ سال دفاع مقدس به دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران نداجا اقدام به فعالیت‌هایی در این راستا کرده است، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریا دار سیاری فرمانده این نیرو در بندر امام خمینی(ره) آموزش‌های میدانی در رابطه با انتقال تجربیات را به دانشجویان نداجا داشته است.

وی در ادامه اذعان کرد: در این برنامه که حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند ۹ فروند از ناوهای سنگین و نیمه سنگین نیروی دریایی ارتش مستقر در اسکله‌های بندر امام خمینی(ره) بازدید شد و نقش نیروی دریایی در ۸ سال دفاع مقدس و اهمیت دریا و دریا نوردی، اسکورت کاروان‌ها و سلحشوری‌های جان بر کفان ارتش در طول جنگ برای دانشجویان تبیین شد.

دریادار حمودی خاطرنشان کرد: امیردریادارسیاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش در پی سخنانی نقطه نظرات و تجربیات خود و این نیرو را برای دانشجویان توضیح دادند و اهیمت دریا و نیروی دریایی راهبردی را شرح دادند.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر اظهار کرد: در این راستا دانشجویان با دریا و دریا نبردی آشنا شدند و این عزیزان هر کدام با به آب انداختن یک شاخه گل به ارواح پاک شهدای دفاع مقدس در عرصه دریایی عرض احترام کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا