امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد: آسمان کشور با استفاده از سامانه‌های راداری پیشرفته رصد می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: پدافند هوایی با استفاده از انواع متنوع سامانه‌های راداری پیشرفته و بومی و بهره‌گیری از شبکه منسجم دیده‌بانی آسمان کشور را به صورت شبانه‌روزی رصد می‌کند و اجازه ورود پرنده متجاوزی را به آسمان کشور نخواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و گروه پدافند هوایی چابهار از سایت‌های مستقر در این منطقه بازدید کرد.
 
وی ضمن تشکر از تلاش کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار گفت: ماموریت پدافند هوایی با توجه به نوع تهدیدات نیازمند سرعت و دقت بالایی است و امروز با توجه به این تهدیدات با تلاش جوانان مومن و همکاری صنعت و دانشگاه‌های کشور، پدافند هوایی به سرعت در حال ارتقای توانمندی‌های خود در همه ابعاد است.
 
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: پدافند هوایی با استفاده از انواع متنوع سامانه‌های راداری پیشرفته و بومی و بهره‌گیری از شبکه منسجم دیده‌بانی آسمان کشور را به صورت شبانه‌روزی رصد می‌کند و اجازه ورود پرنده متجاوزی را به آسمان کشور نخواهد داد.
 
وی در پایان افزود: ماموریت حراست از گستره عظیم آسمان مقدس میهن اسلامی به عهده کارکنان همیشه بیدار قرارگاه پدافند هوایی است و کارکنان پدافند در طول هشت سال دفاع مقدس و پس ازآن به دنیا ثابت کردند که در راه حفظ کشور و آرمان‌های مقدس انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا