دریادار سیاری: حضورمان در دریای‌های آزاد در مذاکرات هسته‌ای حائز اهمیت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش

 پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور نیروی دریایی کشورمان در بحث مذاکرات هسته‌ای حائز اهمیت است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم نداجا در محل منطقه یکم این نیرو، گفت: امیدواریم در دستگاه‌های دولتی وضعیت کارکنان نیروی دریایی ارتش پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی دریایی ارتش ادامه‌دهنده راه شهدای ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو جوشن هستند، افزود: ماموریت ناوگروه بیست و نهم در بعد آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی به نحو احسن انجام شده است.

سیاری با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد نشان‌دهنده اقتدار دریایی کشور است، خاطرنشان کرد: این ناوگروه نیز مانند سایر ناوگروه‌های اعزامی علاوه بر اهتزاز پرچم کشورمان، امنیت خطوط مواصلاتی کشور را تامین کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی دریایی سفیر فرهنگی و سیاسی کشور در عرصه بین‌المللی هستند، گفت: حتی در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز حضور نیروی دریایی کشورمان حائز اهمیت است.

وی گفت: امروز حضور در دریا، پشتیبانی از عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است.

سیاری با تقدیر از آموزش‌دهندگان دانشجویان در این ناوگروه، خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان در این ناوگروه یکی از نقاط قوت و تمایز این ناوگروه با سایر ناوگروه‌ها بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا