امیر سیاری:ناوگروه‌های ارتش سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ناوگروه‌های ارتش سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو وظیفه سنگینی را در انتقال پیام و فرهنگ اسلامی کشورمان در عرصه بین‌الملل بر عهده دارد.

امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری"  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مبحث فرهنگ اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در انتقال فرهنگ ناب اسلامی به سراسر دنیا ایفای نقش کند.

وی ناوگروه‌های جمهوری اسلامی ایران در آب‎‎‌های آزاد را سفیران نظام دانست و گفت: ناوگروه‌های ارتش که در آب‌های آزاد مشغول انجام ماموریت هستند سفیران فرهنگی کشور در عرصه بین‌الملل هستند.

دریادار سیاری اذعان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه سنگینی را در انتقال پیام و فرهنگ اسلامی کشورمان در عرصه بین‌الملل بر عهده دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روش برخورد این نیرو در منطقه و آب‌های آزاد با شناورهای دیگر کشورها را نوعی تبادل فرهنگی دانست و گفت: نداجا در جریان ماموریت‌ها، اعزام ناوگروه و همکاری با نیروی دریایی کشورهای منطقه می‌تواند به انجام تبادل فرهنگی بپردازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا