امیر خرم طوسی:افسران ارتش با تجربیات فرماندهان دفاع مقدس آشنا می‌شوند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

افسران ارتش با تجربیات فرماندهان دفاع مقدس آشنا می‌شوند

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین معاون هماهنگ کننده  ارتش گفت: افسران جوان ارتش با حضور در اردوی یک هفته‌ای اردوگاه معارف جنگ با تجربیات فرماندهان دفاع مقدس آشنا می‌‌شوند.

امیر خرم طوسی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع مقدس با اشاره به کار بزرگی که شهید صیاد شیرازی با راه اندازی اردوگاه معارف جنگ برای افسران جوان ارتشی انجام داده است، اظهار کرد: شهید بزرگوار صیاد شیرازی با این کار بسیار ارزشمند قدم موثری در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان برداشتند که یاد و خاطر ایشان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: اردوگاه معارف جنگ که از سال ۱۳۷۳ توسط شهید صیاد شیرازی راه اندازی شد هر ساله با یک دورهٔ یک هفته‌ای، افسران سال سوم دانشکده افسری ارتش را با تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس و با چهره‌های قدیمی جنگ آشنا می‌سازد.

جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش با اشاره به اهداف اردوگاه معارف جنگ اذعان کرد: افسران جوان در این اردوگاه با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هم با تجربیات فرماندهان آن دوره آشنا می‌شوند و هم از نزدیک شاهد بیان ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از زبان پیشکسوتان آن زمان خواهند بود.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی ماست که باید این فرهنگ را به درستی به نسل جوان کشور انتقال دهیم تا آن‌ها با واقعیت‌های جنگ بیشتر آشنا شوند.

امیر خرم طوسی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اردوهای راهیان نور است که نسل جوان ما را با واقعیت‌های جنگ از نزدیک آشنا می‌کند.

جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با ادامه دادن راه شهدا وظیفه‌ای که بر گردن همهٔ ماست را با موفقیت به سرانجام برسانیم و تاکیدات مقام معظم رهبری را مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا