اطلاعیه ارتش به مناسبت سالگرد شهید سپهبدقرنی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای، مقام والای شهید سپهبد محمد ولی قرنی،نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه، سال 58 را گرامی داشت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است: زندگی شهید سپهبد قرنی نمونه بارز نظامی مومن و متعهد و پیرو واقعی کتب نورانی تشیع در مبارزه با ظلم و استکبار  است. ایشان که در نظام شاهنشاهی مدارج عالی نظامی را تا مراتب فرماندهی ارتش گذرانده بود، به مرور به باطل بودن شاه و همراهانش پی برده و اعتراض و عملکرد ایشان به این رویکرد نظام شاهنشاهی موجب شد تا قریب به 6 سال از عمر خود را در زندان رژیم پهلوی سپری کند.

دربخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به فرارسیدن سوم اردیبهشت ماه سال 1358 سالروز شهادت سپهبد ولی الله قرنی به عنوان اولین شهید ترور انقلاب تصریح شده: آن شهید سرافراز ارتش اسلام که توسط گروهک منحرف  و تروریستی فرقان به شهادت رسید، مبارزات گسترده ای علیه رژیم ستم شاهی انجام داد و سرانجام پس از پیروزی انقلاب اسلامی با قبول ریاست ستاد ارتش به فرمان ولی و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفت و برگی دیگر برکارنامه درخشان مبارزاتی خود افزود.

این اطلاعیه می افزاید: سپهبد قرنی در مدت کوتاه تصدی ریاست ستاد مشترک ارتش، مجاهدت های فراوانی برای حفظ و ماندگاری انقلاب نوپای اسلامی ایران نمود و با مهار نیروهای تجزیه طلب و  برخورد مقتدرانه در برابر آنها، گام های موثر و ماندگاری را در راستای تحقق آرمان های امام راحل برداشت و تیر خلاصی بر پیکر تمام توطئه ها و دسیسه های بدخواهان انقلاب و مستکبران زد.

در این اطلاعیه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالروز شهادت سپهبد قرنی، از عموم مردم قدرشناس و همرزمان حماسه آفرینش خواست ضمن تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا