زندگی شهید شیرودی در مجموعه "نام‌ها" تصویر شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::رضا میرکریمی کارگردان سینما زندگی شهید علی اکبر شیرودی را در مجموعه کمیک موشن «نام‌ها» در مدت زمان 30 دقیقه به تصویر کشید.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، "رضا میرکریمی" کارگردان سینما ساخت زندگی شهید "علی اکبرشیرودی" از مجموعه کمیک موشن "نام‌ها" را به پایان رساند.

روایت زندگی شهید علی اکبر شیرودی سومین بخش از روایت زندگی شهیدان در مجموعه کمیک موشن "نام‌ها" است. میرکریمی پیش از این دو روایت از این مجموعه را با عنوان "مصطفی" و "عباس" کارگردانی کرده است.

میرکریمی مجموعه مستند "نام‌ها" را با فرم کمیک موشن که پیش از این در ایران تجربه نشده است، کارگردانی کرده و قرار است در هفت قسمت سی دقیقه‌ای کل مجموعه را آماده نمایش کند.

مجموعه این آثار 30 دقیقه‌ای در هفت قسمت روایت شده که پیش از این دو روایت "مصطفی" و "عباس" آماده و رونمایی شده است و چهار روایت دیگر از سرداران شهید "ابراهیم همت"، "حسین خرازی"، "عباس باکری"و "حسن باقری" در حال ساخت است.

۷۵ درصد از روند ساخت مجموع چهار روایت شهیدان "ابراهیم همت"، "حسین خرازی"، "عباس باکری" و "حسن باقری" انجام شده است و به زودی رونمایی خواهند شد.

مجموعه مستند "نام‌ها"از جمله محصولات تازه حوزه هنری است که به گفته میرکریمی این مجموعه برای مخاطب نوجوانان ساخته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا