ارتش مایه امید ملت و بیم دشمنان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: چشم امید مستضعفین و آزدی خواهان منطقه به ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین"محمد حسنی" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس تفاوت ارتش نظام شاهنشاهی و اسلامی را در جنبه‌های مکتبی و ایمانی آن عنوان کرد و گفت: ارتش قبل از انقلاب در خدمت نظام سلطه بود اما امروز ارتش در خدمت نظام ضد سلطه، مردم، مکتب و میهن است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ارتش در گذشته با اینکه بدنه‌ی دیندار و مردمی داشت و علاقمند به، خدمت به دین و منافع ملی بود، به خاطر وابستگی رهبران شاهنشاهی جهت خدمت به اربابانشان رسالت خود را از دست داده بود اما امروز به لطف خدا ارتش در خدمت اسلام و منافع ملی و مسالح جهان اسلام است.

 حجت‌الاسلام حسنی جایگاه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به مراتب از دوران شاهنشاهی بهتر عنوان کرد و گفت: امروز جایگاه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به طور عمومی در منطقه نسبت به گذشته از جایگاه بی بدیلی برخوردار است به نحوی که بسیاری از ساختارهای نظامی منطقه در الگو گیری از نیروهای مسلح ما برنامه ریزی می‌کنند و سعی دارند همانند ارتش و نیروهای مسلح ایران خودشان را به نقطه خوداکتایی و خودباوری برسانند.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اذعان کرد: چشم امید مستضعفین و آزدی خواهان منطقه به ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء اقتدار ملی و توان بازدارندگی نظامی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: امروز از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء اقتدار ملی و توان بازدارندگی نظامی در منطقه و جهان است، امروز ارتش مایه امید ملت و بیم دشمنان است.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: اقتدار ارتش ترکیبی است از اقتدار سخت افزاری و نرم افزاری؛ بحث نرم افزاری به مقوله ایمان نیروها است که مرتبط با اقدامات فرهنگی و معنویی است که متولی آن در ارتش سازمان عقیدتی سیاسی است که به اغان بسیاری از کارکنان ارتش در این زمینه عقیدتی سیاسی در کنار آنها بهترین سازکار را برای ارتقاء معنوی در اختیار دارد و خدمت رسانی می‌کند.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دژ مستحکم و قلعه‌ای نفوذ ناپذیر برای مردم محسوب می‌شود. ملت ایران اطمینان داشته باشند که ارتش از تمام منافع آنها با اقتدار دفاع خواهد کرد و هرگونه تجاوز به منافع ملی را با همه توان دفع خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا