پاسخ ما به هر حمله احتمالی کوبنده‌تر از دفاع مقدس خواهد بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ ما به هر حمله احتمالی کوبنده‌تر از دفاع مقدس خواهد بود.

سرلشگر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه در حاشیه رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 29 فروردین برای ارتشیان همانند یک روز عید است که امسال با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است، گفت: ما 29 فروردین را از امام راحل داریم. این شناخت امام بود که در طول مبارزات انقلابی و پس از آن همواره سفارشاتی را برای ارتش داشتند که همین سفارش‌ها موجب خویشتن‌داری ارتش در آن روزها شد.

وی افزود: وقتی انقلاب پیروز شد، اولین یگان و بازویی که به کمک انقلاب رسید ارتش جمهوری اسلامی بود. تمام کشورهای دست‌نشانده در صدد این بودند که ارتش را تعطیل کنند، ولی امام با تصمیم شجاعانه خود مانع این کار شدند.

 

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش امروز در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده و آماده است، به پیام رژه امروز به کشورهای دوست و دشمن اشاره کرد و گفت: پیام ما به کشورهای دوست این است که اگر روی پای خود بایستند اقتدار و عزت خواهند داشت و پیاممان به دشمنان نیز این است که آنها 8 سال دفاع مقدس را دیدند که چگونه و بدون کمک خارجی‌ها روی پای خود ایستادیم و امروز هم مقتدرانه ایستاده و خواهیم ایستاد.

 

وی تصریح کرد: ما یک وجب از خاکمان را در 8 سال دفاع مقدس به دشمنان ندادیم و مطمئناً همین خاطره ترس را در دل دشمنان انداخته که اگر جسارت کنند، ما پای کار هستیم و اطمینان به پیروزی داریم.

 

سرلشگر صالحی درپاسخ به این سؤال که واکنش ارتش جمهوری اسلامی ایران به تهدیدات احتمالی چه خواهد بود، گفت: هرکس چشم بد به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد،  ذلت را به‌همراه خواهد داشت. امروز می‌بینید که دشمنان ما دیگر نایی برای به کار بردن کلمات تهدیدآمیز ندارند. پاسخ ما به هر حمله احتمالی قطعاً کوبنده‌تر از 8 سال دفاع مقدس خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا