استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها از پهپادهای شناسایی استفاده می‌کنیم.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه بزرگ روز ارتش که صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد، در جمع خبرنگاران از استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها خبر داد و گفت: یگان‌های پهپادی دست بلند نیروی زمینی ارتش هستند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارتش از قابلیت بسیار بالایی در حوزه دفاع زمینی، هوایی،‌ دریایی و همچنین دفاع زیرسطحی که نوعی از دفاع دریایی است، برخوردار است، اظهار داشت: امروز صنعت دفاعی کشور شرایطی دارد که می‌تواند تمام ایده‌های ارتش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبدیل به عمل کند. به همین دلیل ما امروز به‌لحاظ فناوری و تجهیزات در سطح بسیار بالایی قرار داریم.

 

فرمانده نزاجا با اشاره به رژه یگان‌های مختلف و عبور تجهیزات و تسلیحات نظامی ارتش، تصریح کرد: امروز بخشی از توانمندی‌های ارتش در رژه به نمایش درآمد تا ملت ایران دلشان خوش باشد که سربازانشان از هر نظر آماده‌اند.

 

پوردستان با بیان اینکه ارتش تهدیدات مختلف در زمین و هوا و دریا را رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: تهدیدات مختلف توسط ارتش رصد شده و توسط کارشناسان مرتبط تحلیل می‌شود و متناسب با آن تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد. من به ملت ایران این قول را می‌دهم که اگر دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند، ما با اقتدار در مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از سلاح‌های جدید محرم و اخگر، گفت: سلاح "محرم" توانایی فعالیت علیه بالگرد را داراست؛ سلاح "اخگر" نیز چهار سال پیش تولید شد و در اختیار یگان‌ها قرار گرفت.

 

فرمانده نزاجا با بیان اینکه سلاح اخگر از طریق مهندسی معکوس تولید و در اختیار یگان‌ها قرار گرفته است، افزود: بعد از آن ما سلاح 14.5 شاهد را تولید کردیم که از رسوب دانشی حاصل از این دو سلاح ما توانستیم سلاح محرم با کالیبر 50 را تولید کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا