امير دريادار سياري در رأس هيأتي نظامي فردا به روسيه مي‌رود

با دعوت نيروي دريايي ارتش روسيه
امير دريادار سياري در رأس هيأتي نظامي فردا به روسيه مي‌رود


 

 

فرمانده نيروي دريايي ارتش كشورمان بامداد روز سه‌شنبه به منظور بازديد از نمايشگاه دفاعي روسيه در رأس هيأتي نظامي به اين كشور عزيمت مي‌كند.

دريادار سياري امروز در نشست خبري خود با خبرنگاران در خصوص سفرش به روسيه اظهار داشت: در جهت اجراي مصوبات ستاد كل نيروهاي مسلح و ستاد كل ارتش بنده امشب در راس هيئتي به بندر سن‌پترزبورگ روسيه براي بازديد از نمايشگاه محصولات دريايي عزيمت خواهم كرد.

امير سياري ادامه داد: در اين سفر علاوه بر بازديد از نمايشگاه توانمندي هاي دفاعي، در ديدار با مقامات و فرماندهان نيروي دريايي روسيه درخصوص برگزاري رزمايش مشترك ميان دو كشور نير صحبت خواهد شد هرچند تصميم نهايي در اين باره با تاييد سلسله مراتب صورت مي‌گيرد.

وي تاكيد كرد: هدف از اين سفر ملاقات با مسئولين نيروهاي دريايي شركت‌ كننده در نمايشگاه دريايي 2013 روسيه و افزايش تعامل ميان ايران و كشورهاي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي، اقيانوس اطلس و آرام است.

دريادار سياري با اشاره به بازديد از نمايشگاه فناوري‌هاي 2013 دريايي در روسيه گفت: بازديد از اين نوع نمايشگاه‌ها در توان رزمي نيروي دريايي مؤثر است. ما با مشاهده اين فناوري‌ها و استفاده از آنها مي‌توانيم با بومي‌سازي آنها سطح فناوري در نيروي دريايي را در تراز جهاني نگاه داريم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا