نیروی زمینی تحت هدایت مقام عظمای ولایت از آمادگی بالایی برخوردار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::مراسم صبحگاه مشترک یکان­های نمونه ارتش در استان اصفهان با حضور امیر سرتیپ حیدری، جانشین نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی اصهفان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان یکان­های نیروی زمینی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی، نیروی هوایی ارتش، سپاه پاسداران و برخی از مسئولین استان اصفهان، روحانیون و خانواده­های شهدا حضور داشتند.

در آغاز مراسم پیام امیر سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش قرائت شد و در ادامه امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سخنانی به توضیح ویژگی ارتش ایران که آن را از ارتش­های سایر کشورها متمایز می­کند، پرداخت.

 وی در ادامه آمادگی، توانمندی و ولایت­مداری ارتش را ستودنی توصیف کرد.

امیر سرتیپ حیدری در سخنانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموع سه تفاوت اساسی با نیروهای مسلح سایر کشورها دارد که این سه خصوصیت را داشتن مشروعیت الهی، علاوه بر مشروعیت قانونی، اعتلا و حفظ کلام الهی عنوان کرد.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه سخنان خود افزود: نیروی زمینی در تمام سطوح تحت هدایت مقام عظمای ولایت آمادگی بالایی دارد و می­تواند در کوتاه­ترین زمان با  تهدیدهای خارجی مقابله کند.

در ادامه این مراسم چتربازان به اجرای عملیات پرش با چتر پرداختند و عملیات رهایی گروگان و دیده­بانی متحرک توپخانه به همراه شلیک نمادین توپ­های 105 و 23 میلی­متری انجام شد. همچنین چند پهپاد نیز بر فراز محل اجرای مراسم به پرواز درآمدند.

در پایان این مراسم یکان های حاضر در میدان صبحگاه با رژه مقتدرانه خود در میدان صبحگاه، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. همچنین یکان خواهران بسیجی کوی های سازمانی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این مراسم توسط برنامه صبح بخیر ایران به طور مستقیم پخش شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا