پیروزی انقلاب با پیوستن ارتش به آن تکمیل شد

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::امیر سرتیپ سید حسام‌ هاشمی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با پیوستن ارتش به امام و مردم نهایی و تکمیل شد و در واقع می توان گفت وقتی ارتش به انقلاب و مردم پیوست، انقلاب پیروز شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ سید حسام‌ هاشمی، طی سخنانی در چهاردهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان آجا که صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد خاطرنشان کرد: سران رژیم ستم شاهی وقتی بی طرفی ارتش و در نهایت پیوستن آن به امام و مردم را دیدند دریافتند که دیگر دستشان به جایی بند نیست.

امیر سرتیپ سید حسام‌ هاشمی در ادامه افزود: با مروری بر روند شکل گیری و پیروزی انقلاب درمی یابیم که ارتش از همان روزهای نخست انقلاب، امتحان خود را به خوبی پس داده است.

گفتنی است چهاردهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان آجا صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس این سازمان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و با محوریت نقش نیروی زمینی در دوارن انقلاب و دفاع مقدس و به مناسبت فرارسیدن ایام هفته ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی برگزار شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا